This is an automatically generated PDF version of the online resource serbia.mom-rsf.org/en/ retrieved on 2020/08/06 at 21:40
Reporters Without Borders (RSF) & BIRN SERBIA - all rights reserved, published under Creative Commons Attribution-NoDerivatives 4.0 International License.
BIRN SERBIA LOGO
Reporters without borders

Dragan Vučićević

Dragan Vučićević
Dragan Vučićević, Foto: Screenshot sa TV PINK-a

Prema zvaničnim, javno dostupnim biografijama, Dragan Vučićević je, u svojoj ranoj karijeri, radio za dnevne novine Politika, Blic, Glas javnosti i Demokratija. Nakon 2000-e, bio je jedan od osnivača dnevnih listova Nacional, Kurir i Press, od kojih svi mogu biti kategorisani kao tabloidi. Nacional je osnovan 2001. godine i njegovo objavljivanje je bilo privremeno zabranjeno tokom vanrednog stanja proglašenog u martu 2003. godine, nakon ubistva tadašnjeg premijera Zorana Đinđića; list je naknadno ugašen.

Vučićević je potom osnovao Kurir sa grupom novinara, u kom je bio do kraja 2005. godine, kada je, nakon spora sa vlasnicima Kurira, zajedno sa grupom novinara napustio list da bi osnovao dnevni list Press. Press je  bio ugašen u novembru 2012. godine, nakon objave srpskog biznismena Miroslava Miškovića da se povlači iz novina - to je bila prva zvanična potvrda da je Mišković imao vlasnički udeo u novinama. Dragan Vučićević je napustio Press u decembru 2011. godine, i osnovao Insajder Tim doo, kompaniju koja je vlasnik Informera, u martu 2012. godine. Vučićević je bio direktor Insajder Tim doo od njegovog osnivanja 9. marta 2012. godine, do 29. marta 2012. godine, kada je Damir Dragić zvanično registrovan u Agenciji za privredne registre kao direktor, a Vučićević postao jedan od ostalih pravnih zastupnika kompanije.

Pored toga što je vlasnik i glavni i odgovorni urednik Informera, Vučićević je poznat po tome što je voditelj emisije Teška reč, koja se bavi aktuelnim temama i emituje na TV Pink. Slično Informeru, tv emisija služi kao platforma za SNS političare i pro-SNS analitičare da napadaju neistomišljenike i kritičare vladajuće stranke.

Medijske kompanije/grupe
Mediji
  • Projekat napravljen od strane
    BIRN SERBIA
  •  
    Reporters without borders
  • Finansiran od strane
    BMZ