This is an automatically generated PDF version of the online resource serbia.mom-rsf.org/en/ retrieved on 2019/04/19 at 00:54
Reporters Without Borders (RSF) & BIRN SERBIA - all rights reserved, published under Creative Commons Attribution-NoDerivatives 4.0 International License.
BIRN SERBIA LOGO
Reporters without borders
  • Reporter without borders
sr
en

Espreso.rs

Adria Media Group iz Beograda osnovala je 2009. godine informativni portal Espreso.rs, koji se svakodnevno puni vestima i člancima. Prema navodima izdavača, ciljna publika ovog sajta su mladi ljudi tzv "milenijalci" (do 35 godina starosti) što se ogleda u njihovom blažem načinu pristupa temama.

U Adria Media Group mesečnu posećenost sajta Espreso.rs mere u milionima – više od 2.800.000 jedinstvenih posetilaca i 17 miliona ulaza na pojedinačne stranice portala. Na društvenim mrežama ima zajednicu od 63 hiljada fanova na Facebook (Fejsbuk) stranici i 5,5 miliona pratilaca na svom Tviter nalogu.


 

 

Ključni podaci

Udeo u gledanosti

1507188 visits

Tip vlasništva

Privatno

Geografska pokrivenost

Nacionalno

Vrsta sadržaja

Besplatni sadržaj

Javno dostupni podaci

Podaci o vlasništvu su dostupni preko drugih javnih izvora, npr. javnih registara itd.

2 ♥

Medijske kompanije/grupe

Adria Media Grupa

Vlasništvo

Struktura vlasništva

Adria Media Group, u vlasništvu Aleksandra Rodića, objavljuje Espreso.rs.

Pojedinačni vlasnik

Medijske kompanije/grupe
Podaci

Opšte informacije

Godina osnivanja

2015

Osnivač

Aleksandar Rodić

Povezani interesi osnivača

Aleksandar Rodić je sin Radisava Rodića, osnivača tabloida Kurir. Aleksandar je i kontroverzni srpski biznismen u čijem vlasništvu se nalaze brojne medijske i/ili druge kompanije.

Aleksandar Rodić je prisutan na medijskoj sceni od 2009. godine, kada je preuzeo upravu nad dnevnikom Kurir posle očevog hapšenja.

Pod njegovom upravom Kurir je nastavio da održava bliske veze sa svakom narednom vladom, uz manje povremene potrese, što je osiguralo dalji rast kompanije. Aleksandar Rodić je 2014. godine proširio svoje poslovne aktivnosti kupovinom grupacije Adria Media Group, najveće medijske poslovne grupacije na Balkanu koja izdaje časopise Elle, National Geographic, Newsweek, Cosmopolitan, Men's Health...

U novembru 2015. Rodić se našao u centru pažnje šire javnosti posle objavljivanja poznate naslovne strane Kurira sa velikim naslovom, „Srbijo, izvini“. Aleksandar Rodić, autor članka „Srbijo, izvini“, uzburkao je javnost i medijsku sferu svojim izvinjenjem građanima Srbije zbog toga što je, kako je rečeno u članku, bio prinuđen da se priključi propagandnom timu Aleksandra Vučića. Posle objavljivanja članka počela je dugotrajna javna debata između A. Rodića, Željka Mitrovića, vlasnika televizije Pink, i Dragana J. Vučićevića, vlasnika i urednika tabloida Informer. Javni sukob u medijskoj sferi trajao je nekoliko meseci, da bi se na kraju sve vratilo u normalno stanje bez rasprave u javnosti o izjavama Aleksandra Rodića.

U junu 2017. godine, Kurir je objavio članak piod naslovom „Vućić preko EPS finansira privatnu vojsku“. Aleksandar Vučić, bivši premijer i sadašnji predsednik države, bio je umešan u finansiranje fudbalskih navijačkih grupa preko preduzeća “Elektroprivreda Srbije” i “Aerodroma Nikola Tesla Beograd” u zamenu za usluge koje su te grupe pružale. To je pokrenulo novi niz javnih sukoba između A. Rodića, D. J. Vučićevića (tabloid Informer) i Željka Mitrovića (TV Pink). Aleksandar Rodić je najavio da će ući u politički život zemlje, jer ima dovoljno hrabrtosti da se suprotstavi Vučićevoj diktaturi i cenzuri srpskih medija.

Direktor

Dejan Wolf

Glavni i odgovorni urednik

Saša M. Stajić

Kontakt

Vlajkovićeva 8

11000 Beograd, Srbija

Tel: + 381 11 6357 165

E-mail: redakcija@espreso.rs

Veb sajt: www.espreso.rs

Finansijske informacije

Poslovni dobitak/ gubitak

Nema podataka

Prihodi od reklama

Nema podataka

Tržišni udeo

Nema podataka

Ostale informacije

Meta podaci

Finansijski izveštaji iz Agencije za privredne registre Srbije odnose se na 2015. godinu, a podaci za 2016. još nisu objavljeni. Korišćen je kurs kurs američkog dolara od 108,8543 din. kao prosečni kurs prema podacima Narodne banke Srbije za 2015. godinu na koju se izveštaji odnose.

Finansijski podaci su javno dostupni za izdavača, ali ne i za samu medijsku kuću.

  • Projekat napravljen od strane
    BIRN SERBIA
  •  
    Reporters without borders
  • Finansiran od strane
    BMZ